Az autószerviz kiválasztásánál legyünk körültekintőek. Főleg garanciás új autónál, mert ha arra az autószerviznek nincs jogosultsága, elveszíthetjük a garanciát. Ezen túl is, a tiszta, rendes és jól felszerelt autószervizeket részesítsük előnyben. Fontos az óradíj, a szerviz jó híre és a pontos, precíz, gyors munka. Lássuk mire érdemes odafigyelni az elvárásainkon túl, ha autószerelőhöz visszük járművünket.
Tudjuk, hogy miért van a kocsi a szervizben
Minden esetben figyeljünk oda az autó leadásakor, hogy milyen hiba javításával bíztuk meg az autószervizet és az ezt rögzítő jegyzőkönyvet olvassuk el, mielőtt aláírjuk. Ezen csak a beleegyezésünkkel lehet változtatni, ami gyakran telefonon szokott megtörténni, de ez később vitára adhat okot. Jobb mindent levélben, e-mail küldésével, vagy papíron, írásban rögzíteni. A megrendeléskor előkalkulációt kell kérni a várható költségekről, amit az autószerviz előzetes egyeztetés nélkül maximum 15 százalékkal léphet túl. Rögzítsük a javítás határidejét is. Fontos a kocsi állapotának rögzítése, hogy az esetleges sérülések megállapíthatók legyenek.
A fizetés
Mielőtt kifizetjük a számlát, vizsgáljuk át az autót, hogy nincs-e rajta olyan sérülés, elváltozás, ami az autószervizben keletkezett. Ez lehet akár az autó parkolásakor, vagy felemelésekor keletkezett sérülés is. Alkatrészek cseréjénél érdemes elkérni a régi alkatrészt. Alaposan tanulmányozzuk át a számlát, ne hagyjuk magunkat siettetni. Kérdezzünk bátran még az autószervizben, ne otthon lamentáljunk. Vizsgáljuk meg, hogy tételesen szerepelnek-e a számlán az elvégzett munkák. Érdemes próbautat tenni az autóval. Ha a javítás elkészült, akkor minél előbb vigyük el a kocsit, mert egy idő után az autószerviz tárolási díjat számolhat fel. A KA autószerviz Szegeden kitűnő választás, ismerje meg szervizünk felszereltségét, szolgáltatásainkat és szervizakcióink!