Fékszerviz Szeged

A jól működő fékalkatrészek elengedhetetlenek a biztonságos autózáshoz. Mi gondoskodunk ügyfeleink biztonságáról!

Fékszerviz Szeged

A jól működő fékalkatrészek elengedhetetlenek a biztonságos autózáshoz. Mi gondoskodunk ügyfeleink biztonságáról!

Bízza az autóját igazi profikra!

Legyen szó fékjavításról, fékhatás mérésről, fékbetét- vagy féktárcsacseréről, fékdob- vagy fékpofa-, netán fékfolyadékcseréről, készséggel állunk rendelkezésére!

+36-62-554-013

Árajánlat, időpont kérés

szerviz@ka-autoszerviz.hu

Árajánlat, időpont kérés

Bízza az autóját igazi profikra!

Legyen szó fékjavításról, fékhatás mérésről, fékbetét- vagy féktárcsacseréről, fékdob- vagy fékpofa-, netán fékfolyadékcseréről, készséggel állunk rendelkezésére!

Fékbetét csere munkadíj:
14 500 Ft + Áfa

Fékbetét és féktárcsa csere munkadíj:
19 700 Ft + Áfa

Jelentkezzen be szervizünkbe!
Fékjavítás Szeged

Fékszervizünkben szakképzett szerelők várják autóját!

Korszerű berendezéseinknek köszönhetően precíz és gyors munkát tudunk végezni!

A feltárt hibákat fotókkal is dokumentáljuk, amelyeket emailben is elküldünk Önnek.

Az anyacég webáruházában található autóalkatrész árakat alkalmazva verhetetlen árakat tudunk biztosítani!

Kérjen tőlünk időpontot és kollégánk nyitvatartási időben, akár 1 órán belül felkeresi Önt a további teendők egyeztetése céljából.

  • Fékbetét csere munkadíj (tengelyenként) 14 500 Ft + Áfa
  • Fékbetét és féktárcsa csere munkadíj (tengelyenként) 19 700 Ft + Áfa
Fékezéskor remeg a kormánykerék? Mi a teendő ilyen esetben? Mindenképpen keressen fel bennünket, hogy a hiba pontos okát megtaláljuk az autóján. A kormány remegését fékezéskor több alkatrész együttes meghibásodása is okozhatja azonban leggyakrabban az elvetemedett első féktárcsa a hibás. A féktárcsa elvetemedése általában a túlzott hőterhelés következménye, ami kialakulhat egy megszorult fékalkatrész vagy akár a nem megfelelő használat miatt. Ügyfélként logikus döntésnek tűnhet kizárólag a féktárcsáknak a cseréje ilyen esetben, de sajnos a megoldás nem ilyen egyszerű. Miután az ellenőrzés során felmerülő hibákat kijavítottuk egy rövid próbaútat követően kötelező jelleggel fékhatást kell mérni az autón. Ügyfeleink figyelmét minden esetben felhívjuk arra, hogy az új féktárcsa és fékbetét párosnak kb. 300 Km a „bejáratási” ideje. Ez az út megtétele szükséges ahhoz, hogy az érintkező új felületek között megfelelő tapadás alakuljon ki úgy, hogy közben túlzott hőterhelés ne keletkezzen.
Fékbetét csere

A fékbetétek cseréje az első tengelyen 50 ezer, hátsó tengelyeken 80 ezer kilométerenként ajánlott. Karbantartásukra nincs szükség, ha elkoptak, az egyedüli megoldás a fékbetétek cseréje. Korszerű autókban a műszerfalon meg is jelenik a fékbetét kopását jelző ikon, ilyenkor nincs mire várni, kötelező a fékbetét csere. Más betétek a fülünknek jeleznek, amikor elkopik, egy acéltüske kezd a féktárcsához súrlódni, visító hangot adva. Egyébként magunk is meggyőződhetünk a fékbetétek állapotáról egyszerűen csak úgy, hogy szemügyre vesszük a fékfolyadék szintet a fékfolyadék tartályban. A tartály minimum és maximum jelzése úgy van kialakítva, hogy amikor a fékbetétek elkopnak a tartályban lévő fékfolyadék szint a minimumot eléri és ezzel egyidőben egy fékfolyadék szintet jelző kontrollámpa is kigyulladhat a műszerfalon jelezve, hogy eljött az ideje a fékbetét cseréjének. Tovább járni ilyen fékbetéttel a féktárcsa súlyos rongálódásához vezet. Csapatunk garantáltan megfelelő minőségű, kedvező árú fék alkatrészeket szerel be az autójába. Fékbetét és féktárcsa csere után pedig fékpadon ellenőrzik