Hétfő-Csütörtök: 8:00-17:00
Péntek: 8:00-16:00

Szeged

Kossuth Lajos sugárút 85.

+36-62-554-013

Időpont kérés

Már a Volkswagen is elérhető áron kínál e-autót

Türkizkék Volkswagen e-up

A Volkswagen kétszeresére növelte Magyarország egyik legnépszerűbb elektromos autójának, az E-Up-nak akkumulátorát, és ebből adódóan hatótávolságát is. Mindezt úgy, hogy 5 millió forint alatt tartották a vételárat! Az E-up nem csak a vásárlók, de az autómegosztó cégek körében is közkedvelt; a Nissan Leaf és a BMW i3 után a harmadik legkapósabb villanyautó országunkban.

Belső és külső csín

Az E-Up első generációjához viszonyítva szinte megduplázták az akkumulátor kapacitást, ráadásul a valós (azaz WLTP szabvány szerinti) hatótávolsága immár 260 kilométerre növekedett. Az előző, Magyarországon több, mint 500 példányban közlekedő generáció a 18,7 kWh-ás akksival „csak” 133 kilométert bírt. Ami a külsejét illeti, nem sokat változott, a legjelentősebb újítás talán, hogy gyalogosvédelem céljából a 3D-s Volkswagen logót 2D-sre váltották. Az elektromos változatot az elől és hátul egyaránt megjelenő kék keresztcsíkkal, továbbá a szokásos e-up! felirattal jelölik. Persze a VW-től már megszokott, elektromos autóikon alkalmazott ismertetőjegy, a C-formájú LED nappali menetfény is egyértelművé teszi, hogy károsanyag-kibocsátással nem járó hajtáslánc működik a kocsiban. A régebbi öt választható színt két újjal, a tornádópirossal, valamint az óceánkék-metállal egészítették ki. Az alapárban fekete tükörházakat és kilincseket találunk, ám extraként a karosszéria színében is megkaphatjuk őket. Az ún. exterior design csomag részeként nem csak ezt kapjuk, hanem a B-oszlop mögött sötétített üvegezést és teljes külső fényezést is, továbbá az alapjáraton 14 colos acéltárcsák helyett 15 colos alufelnit.

Egyébként a kényelmi és technikai alapfelszereltségre sem panaszkodhatunk; részét képezi a Bluetooth csatlakozásra képes „Composition phone” rádió, továbbá USB-csatlakozó és okostelefon-tartó, elektronikusan irányítható „Climatronic” légkondicionáló, és elől elektromos ablakok is. Alapfelszereltségnek számít még a hat légzsák és a sávtartó asszisztens. A csomagtartó mérete is tekintélyes a kategóriában: a hátsó ülések döntésével a 251 literes csomagteret akár 959 literesre is növelhetjük.

Az alapfelszereltségen és extrákon túl

Az alapfelszereltség a rengeteg extrán kívül még négy csomaggal bővíthető. Ilyen a 133 500 forintért választható téli csomag, melyben fűthető első üléseket, első szélvédőt, továbbá fényezett ajtókilincseket és tükörház borítást, aszférikus sofőroldali külső tükröket, s végül elektromosan fűthető és szabályozható külső tükröket kapunk. A 24 130 forintos tároló csomaggal egy csomagrögzítő háló, egy táskaakasztó és egy rejtett rakodórész jár a csomagtartóban. Komfort csomag is választható 52 300 forintért, melynek a magasságállítós utasülés, az automata fényszóró bekapcsolás, illetve az esőérzékelős ablaktörlő képezi a részét. A negyedik csomag a 71 120 forintos belső design pakk, melyben LED-es beltéri megvilágítással, ún. shark skin műszerfal-betéttel és egy alumínium, e-up! feliratú küszöbborítással látják el a villanyautót.

Az akkumulátorról és a fogyasztásról bővebben

Az akkumulátor 14 modulból áll, és két blokkra választották, az egy-egy blokk a hátsó és elülső ülések alatt kapott helyet. Az elektromos rendszer (beleértve az összes csatlakozót, biztosítékot és vezérlőt) 248 kilogrammot nyom, az összsúly pedig 1160 kilogramm. Utóbbi az optimalizált gördülésű gumikkal és a csupán 0,31-es légellenállási mutatóval társulva még tovább növeli a hatótávolságot. Ami a fogyasztást illeti, a WLTP, tehát valós mérés alapján átlagosan mindössze 12,7-12,9 kWh-át fogyaszt 100 kilométeren, ebből adódik a 260 kilométeres hatótáv. Magyarán egy töltéssel, átlag körülmények között akár egy Pécs-Budapest utat is megtehetünk az e-uppal – persze azért még mindig inkább városi használatra ajánlják. A nagyobb hatótávval napi 35 kilométernyi autózást alapul véve akár egy hétig is kocsikázhatunk a városban. Az utazás költsége minimális, ugyanis ha 100 kilométert nézünk, akkor az átlagárral számolva (37,6 Ft/kW) 500 forintra jön ki, úgy, hogy még a menetdinamika is jó közben. A 83 lóerős, 212 NM nyomatékot leadó e-up! álló helyzetből 11,9 másodperc alatt tud 100 km/h-ra gyorsulni, az elektronikus korlátozásnak köszönhetően pedig 130 km/h a végsebessége. A fogyasztáson ráadásul még tovább lehet spórolni az Eco és Eco+ menetmódok választásával. Az akkumulátor töltéséhez az első generációhoz képest dupla akkora teljesítmény áll rendelkezésre: 72, kW. Ehhez 4,5 órára van szükség Type2-es töltőnél a teljes feltöltéshez, míg a CCS csatlakozós DC villámtöltővel 1 órába se telik 80%-osra tölteni az akksit.

Az ára is igencsak kedvező, hiszen az új e-up! 7,5 millióért lehet alapból a miénk, ám 1 millió forint lejön belőle, ha kérjük az importőri árkedvezményt. Az autó megvásárlásához állami ártámogatás is jár, mely 21%, így lejön még pluszban az árából 1 368 864 Ft. A Wallbox falitöltő ára hozzáadódik, ez 3990 Ft, így jön ki végül az 5 153 526 Ft-os vételár. Ám, ha Porsche Bankos finanszírozással hozzuk el, akkor ezt az árat további 300 000 forinttal csökkenthetjük, így végül kevesebb, mint 5 millió forintért lehet miénk az e-up!, ami nagy szó!

Jelentkezzen be szervizünkbe!

Időpont kéréshez töltse ki az alábbi űrlapot, vagy keressen minket az elérhetőségeink egyikén!

Olajcsere, szűrő csere  
Időszakos és kilométer függő kötelező karbantartási művelet. Motorolaj és az olajszűrő cseréje, szükség esetén a gépjárműben megtalálható szűrők ellenőrzése és cseréje.
Autódiagnosztika  
Hibajelzés esetén az autó elektromos berendezéseinek, vezérlőegységeinek vizsgálata naprakész márkafüggetlen vagy egyes típusoknál akár gyári diagnosztikai szoftverek segítségével.
Autó állapotfelmérés  
Szakszerű és modern műszerekkel történő gépjármű vizsgálat, hogy Ön és családja nyugodtan autózhasson.
Futómű beállítás  
Nem megfelelő úttartás, rendellenes gumikopás vagy futómű alkatrész cseréje után elvégzendő művelet melyet a legkorszerűbb Hunter márkájú berendezéssel végzünk.
Vezérműszíj csere, vezérlés javítás  
Kötelezően előírt karbantartási művelet mely során a vezérműszíj és a hozzá szorosan kapcsolódó alkatrészek (szíjfeszítő, vezetőgörgő, vízszivattyú) cseréje történik. Vezérlés javításra a motorvezérlés felől hallható rendellenes hang esetén van szükség vagy egy felvillanó hibajelzés során eltárolt a vezérlés meghibásodására utaló hibakód miatt.
Fékszerviz, fékjavítás  
Személy és kisteher gépjárművek hidraulikus fékrendszereinek javítása, karbantartása. Pontos hibamegállapítás, gyors javítás, hogy autója mielőbb biztonsággal használható legyen.
Klímatöltés, tisztítás, javítás  
Személy és kisteher gépjárművek klímaberendezéseinek töltése R134A és R1234yf ( régi és új típusú ) klímagázzal, klímarendszerek javítása képesítéssel rendelkező kollégákkal. Klímatisztítás és utastér fertőtlenítés akár ózonos eljárással is.
Automata váltó olajcsere  
Automata váltó olajcsere átöblítéses gépi automata eljárással.
Kuplung javítás, kuplung csere  
Kuplung rendszerek teljeskörű javítása, kuplung készletek cseréje rövid határidővel kedvező alkatrész árakkal.
Műszaki vizsgáztatás  
A gépjármű forgalmi engedélyében szereplő éppen aktuális műszaki vizsga lejárati időpontjának meghosszabbítása egy erre kijelölt műszaki vizsga állomáson a gépjárművön elvégzett kötelező átvizsgálást követően.
Részecskeszűrő tisztítás  
Másnéven DPF tisztítás. A meghibásodott részecskeszűrő rendszerek javítása, az eltömődött részecskeszűrők tisztítása.
Kipufogó javítás  
Személy és kisteher gépjárművek kipufogó rendszereinek javítása, cseréje rövid határidővel, hogy a javítás után ismét a megszokott komfort érzete legyen vezetés közben.
Lengéscsillapító mérés  
Instabil nem pontos úttartás esetén elsődleges diagnosztikai mérés mely során pontos értéket kap autója lengéscsillapítóinak %-os állapotáról. 30.000km-ként ajánlott vizsgálat.
Gumiszerviz  
Személy és kisteherautók gumiabroncsainak cseréje és centrírozása akár 20” feletti felniátmérő esetén is. TPMS rendszerek javítása, defekttűrő ( Runflat ) abroncsok szakszerű cseréje. Szerelés és centrírozás nagy kapacitással.
Autófűtés és autóhűtés javítás  
Gépjárműve hűtő-fűtő rendszerének akár megbontás nélküli hibamegállapítása, szakszerű javítása.
Autó akkumulátor csere, akkuszerviz  
Gépjármű akkumulátorok vizsgálata, töltő rendszerek ellenőrzése, diagnosztikája. Hagyományos és AGM akkumulátorok cseréje, akkumulátor vezérlőegységek szükség szerinti alapbeállítása.
Dióhéjas szívórendszer tisztítás  
Masszív koromlerakódás borítja a közvetlen befecskendezéses benzinmotorja szívószelepét vagy diesel autója szívósorát? Ne várjon addig, amíg ez problémát okoz!
idő

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy autószerviz műhelyünk 2024.08.19-én és 20-án ZÁRVA tart. 2024.08.21-től a megszokott nyitvatartási rendben várjuk Önöket!

Az üzenet küldése sikeres!

Köszönjük hogy felvette a kapcsolatot a KA Bosch Car Szerviz munkafelvételével, hamarosan válaszolunk levelére, vagy felhívjuk a megadott telefonszámon egyeztetés végett.
Üdvözlettel: KA csapata