fbpx

Hétfő-Csütörtök: 8:00-17:00
Péntek: 8:00-16:00

Szeged

Kossuth Lajos sugárút 85.

+36-62-554-013

Árajánlat, időpont kérés

Könnyen csökkenhető lenne az üzemanyag-fogyasztás

1990 óta negyedével nőtt a CO2 kibocsátás a közlekedés miatt Európában. A Párizsi Klímaegyezmény 2050-re kitűzött céljai megvalósításához azonban már 2035-re le kellene állítani a robbanómotoros modellek gyártását legalább a személyautó- és a furgonállományban.

Sportterepjárók vs. villanyautók

Az Európai Közlekedési és Környezetvédelmi Szövetség kutatása arra a lehangoló következtetésre jutott, hogy az autógyárak visszafogják a villanyautók és robbanómotoros modellek üzemanyag-hatékony verzióinak értékesítését. Az Európai Unió 2021-től érvénybe lépő fogyasztáskorlátozási szabályozásait a legtöbb márka úgy próbálja betartani, hogy növeli a villanyautók részesedését az értékesítésben. Vélhetően alig négy dízelmotoros modell újul meg teljesen idén, jövőre már 14, két év múlva viszont ismét csak 7. A szövetség felmérése arra is rámutat, hogy a piaci részesedésüket az elmúlt 15 évben 4 százalékról 26 százalékra növelő sportterepjárók (SUV-ok) nagy mértékben járulnak hozzá a növekvő CO2-mennyiséghez.

Hibridek és egyezmények

Ezzel a módszerrel a gyártók nem csak a lehető legnagyobb profithoz akarnak jutni a dízelautók eladásából, de azt is meg szeretnék mutatni, hogy mekkora erőfeszítést jelent számukra a 2021-től érvényes szabályoknak való megfelelés. Gyakorlatilag így kívánnak nyomást gyakorolni az uniós döntéshozókra, hogy enyhítsék a nem sokára bevezetendő előírásokat. Ennek egyrészt mi, vásárlók isszuk meg a levét a drágább üzemanyaggal, másrészt bolygónk a káros CO2 mennyiséggel. Pozitív előjel azonban, hogy a gyártók iparkodnak növelni a hibrid és csak akkumulátoros villanyautók számát. Ezáltal kb. 5-7 százalékos növekedés következik be 2021-ig. Ugyan még most is folyik a tárgyalás az EB indítványáról, ám még ez sem mondható túl nagy igyekvésnek. A kitűzött cél csupán 30 százalékos kibocsátás-csökkentést jelentene 2021 és 2030 között, ami alig a fele annak a 60 százaléknak, melyet a Párizsi Klímaegyezmény határoz meg.

Jelentkezzen be szervizünkbe!

Időpont kéréshez töltse ki az alábbi űrlapot, vagy keressen minket az elérhetőségeink egyikén!

Olajcsere, szűrő csere

Időszakos és kilométer függő kötelező karbantartási művelet. Motorolaj és az olajszűrő cseréje, szükség esetén a gépjárműben megtalálható szűrők ellenőrzése és cseréje.

Fékszerviz, fékjavítás

Személy és kisteher gépjárművek hidraulikus fékrendszereinek javítása, karbantartása. Pontos hibamegállapítás, gyors javítás, hogy autója mielőbb biztonsággal használható legyen.

Olajcsere, szűrő csere Időszakos és kilométer függő kötelező karbantartási művelet. Motorolaj és az olajszűrő cseréje, szükség esetén a gépjárműben megtalálható szűrők ellenőrzése és cseréje.

Kuplung javítás, kuplung csere

Kuplung rendszerek teljeskörű javítása, kuplung készletek cseréje rövid határidővel kedvező alkatrész árakkal.

Műszaki vizsgáztatás

A gépjármű forgalmi engedélyében szereplő éppen aktuális műszaki vizsga lejárati időpontjának meghosszabbítása egy erre kijelölt műszaki vizsga állomáson a gépjárművön elvégzett kötelező átvizsgálást követően.

Kipufogó javítás

Személy és kisteher gépjárművek kipufogó rendszereinek javítása, cseréje rövid határidővel, hogy a javítás után ismét a megszokott komfort érzete legyen vezetés közben.

Autó állapotfelmérés

Szakszerű és modern műszerekkel történő gépjármű vizsgálat, hogy Ön és családja nyugodtan autózhasson

Vezérműszíj csere, vezérlés javítás

Kötelezően előírt karbantartási művelet mely során a vezérműszíj és a hozzá szorosan kapcsolódó alkatrészek (szíjfeszítő, vezetőgörgő, vízszivattyú) cseréje történik. Vezérlés javításra a motorvezérlés felől hallható rendellenes hang esetén van szükség vagy egy felvillanó hibajelzés során eltárolt a vezérlés meghibásodására utaló hibakód miatt.

Autódiagnosztika

Hibajelzés esetén az autó elektromos berendezéseinek, vezérlőegységeinek vizsgálata naprakész márkafüggetlen vagy egyes típusoknál akár gyári diagnosztikai szoftverek segítségével.

Részecskeszűrő tisztítás

Másnéven DPF tisztítás. A meghibásodott részecskeszűrő rendszerek javítása, az eltömődött részecskeszűrők tisztítása.

Gumiszerviz

Személy és kisteherautók gumiabroncsainak cseréje és centrírozása akár 20” feletti felniátmérő esetén is. TPMS rendszerek javítása, defekttűrő ( Runflat ) abroncsok szakszerű cseréje. Szerelés és centrírozás nagy kapacitással.

Futómű beállítás

Nem megfelelő úttartás, rendellenes gumikopás vagy futómű alkatrész cseréje után elvégzendő művelet melyet a legkorszerűbb Hunter márkájú berendezéssel végzünk.

Autóklíma töltés, tisztítás, javítás

Személy és kisteher gépjárművek klímaberendezéseinek töltése R134A és R1234yf ( régi és új típusú ) klímagázzal, klímarendszerek javítása képesítéssel rendelkező kollégákkal. Klímatisztítás és utastér fertőtlenítés akár ózonos eljárással is.

Lengéscsillapító mérés

Instabil nem pontos úttartás esetén elsődleges diagnosztikai mérés mely során pontos értéket kap autója lengéscsillapítóinak %-os állapotáról. 30.000km-ként ajánlott vizsgálat.

Autófűtés és autóhűtés javítás

Gépjárműve hűtő-fűtő rendszerének akár megbontás nélküli hibamegállapítása, szakszerű javítása.

Autó akkumulátor csere, akkuszerviz

Gépjármű akkumulátorok vizsgálata, töltő rendszerek ellenőrzése, diagnosztikája. Hagyományos és AGM akkumulátorok cseréje, akkumulátor vezérlőegységek szükség szerinti alapbeállítása.

A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Adatvédelemi szabályzat

Az üzenet küldése sikeres!

Köszönjük hogy felvette a kapcsolatot a KA Bosch Car Szerviz munkafelvételével, hamarosan válaszolunk levelére, vagy felhívjuk a megadott telefonszámon egyeztetés végett. Üdvözlettel: KA csapata