Hogy miért hozták létre az világos, hogy miért nem került sorozatgyártásra az nyilvánvaló, de az, hogy hogyan működik a konstruktőrök titka marad. Csak annyit tudni és látni, hogy az elektromos futóműnél nincs jobb.
Az elektromágneses futómű a legjobb
Az autókonstruktőrök világszerte azon fáradoznak, hogy megalkossák a lehető legjobb, legbiztonságosabb legolcsóbb futóműveket és azokat gazdaságos sorozatgyártásra alkalmassá tegyék. Ma már a légrugózással kombinált adaptív futóművek sokféle változatát szerelik a járművekbe, de ezeknél is sokkal jobb megoldást dolgozott ki a Bose cég, amely egyáltalán nem ezért ismert világszerte, hanem a kimagasló minőségű autóakusztikai berendezései révén. Mégis a profiljukba nem vágó megoldásukkal leköröztek mindenkit. Valószínűleg a hangtechnikában az elektromágnesesség terén szerzett tapasztalataik kamatoztak a konstrukciójukban, de ezt pontosan nem tudjuk, mert a megoldás lényegét nem árulták el senkinek, így csak annyi látszik, hogy a Bose elektromágneses futóműve a csúcs, nincs jobb nála.
Technikai siker, üzleti bukás
A Bose elektromágneses futóműve minden egyéb futóműnél nagyobb stabilitást biztosít az autónak a kanyarba, és nincs előrebólintás kemény fékezéskor, sőt – egy egészen káprázatos videó tanulsága szerint – a Bose futóművével a gépkocsi képes átugorni egy kisebb akadályon is. A forradalmi megoldás verhetetlen és megvalósíthatatlan. Műszaki technikai csúcsteljesítmény, de üzleti zsákutca. A rendszer ugyanis jelentős súlya és magas ára miatt a legnagyobb autógyártók szerint sem vehető át semmilyen sorozatgyártásra szánt autóba. A legismertebb luxus márkák sem találták gyártásra alkalmasnak a Bose elektromágneses futóművét, annak ellenére sem, hogy el kellett ismerniük: nincs jobb nála. Mivel nem került forgalomba, így azt sem tudni, hogy itt szükség van-e lengéscsillapító mérésre, vagy esetleg állításra!