Autószerviz Szeged: Árajánlatot kérek  I Tel: +36 62 554 013 I szerviz@kovacsauto.hu

Fékszerviz Szeged – Fékjavítás, fékhatás mérés, fékbetét csere, féktárcsa csere, dobfék szerelés és felújítás minden autószerviz legfőbb feladata. Az autó fékrendszerének hibátlan működése a legfontosabb, ezért autószerelőink azonnal javítják ügyfeleinknek.

Fékszerviz Szeged

A Kovács Autószerviz korszerű műszereivel és szakképzett autószerelőivel gyorsan és precízen javítja az autó fékrendszerének hibáit, cseréli a kopott fékalkatrészeket. Fékszerviz szolgáltatásaink közé tartozik a cserélendő alkatrészek gyors beszerzése. Fékalkatrészeket akár a közvetlen autószervizünk melletti alkatrész kereskedésben is megrendelhet kedvező árakon. Így lesz gyors és olcsó autója fékszervizelése.

 

A fék karbantartása, javítása

A féknek vannak többé-kevésbé állandó, vagyis ellenőrzést, karbantartást, esetenként felújítást igénylő szerkezetei. Ilyenek a munkahengerek, a féknyergek, a fékpofák. Tehát egy fékszerviz munkalistáján rögzített árral ott szerepel a féknyereg felújítás, a fékpofa felújítás, a fékmunkahenger felújítás, a fékolaj minőségének ellenőrzése, a fékolaj csere, a fékcsövek állapotának ellenőrzése, szükség esetén cseréje. Fékszervizünk előnye, hogy a Kovács Autó alkatrészüzlete és webáruháza ott áll a háta mögött a páratlan alkatrészválasztékával és kiváló áraival, gyakori és jelentős megtakarítást lehetővé tevő akcióival, ami tovább racionalizálja a fékjavítások költségeit.  

Fékbetét csere

A fékbetétek cseréje az első tengelyen 50 ezer, hátsó tengelyeken 80 ezret kilométerenként ajánlott. Karbantartásukra nincs szükség, ha elkoptak, az egyedüli megoldás a fékbetét csere. Korszerű autókban a műszerfalon meg is jelenik a fékbetét kopását jelző ikon, ilyenkor nincs mire várni, kötelező a fékbetét csere. Más betétek a fülünknek jeleznek, amikor elkopik, egy acéltüske kezd súrlódni, visító hangot adva. Tovább járni ilyen betéttel a tárcsa vagy a dob súlyos rongálódásához vezet. A Kovács Autószerviz garantáltan megfelelő minőségű, kedvező árú fékalkatrészeket szerelnek autójába. Fékbetét és féktárcsa után pedig fékpadon ellenőrzik a fékhatást, illetve ha szükséges a futóművet is beállítják.

Féktárcsa csere

Ha a szerviz időben cseréli a fékbetéteket abban az esetben a féktárcsa élettartama első tengelyen akár 70-100 ezer km is lehet. A hátsó tengelyen levő féktárcsa esetében ez akár 150 ezer km is lehet. Fékbetét cserekor esetenként szükséges lehet a féktárcsa javítása ami gépműhelyben történő felszabályozással lehetséges. Ez esetben lényeges, hogy a gyárilag megadott minimum értéket ne érjük el, mert a fék hatékonysága csökken, az anyagkifáradás esélye növekszik, ezáltal balesetveszélyt okozhat.

Fékdob csere

Fékszerviz első sorban a fékdob felújítást, karbantartást ajánlja, legalább 20 ezer kilométerenként. Fékszervizben jól karbantartott fékdob cseréje 150 ezer kilométerenként esedékes. Viszont a fékdob csere alkalmával a fékszerviz cseréli a pofákat és a munkahengereket is, hogy minden alkatrész a leghosszabb élettartalommal kopjon.

Fékmunkahenger felújítás és fékfolyadék csere

Általában a tömítések cseréje és egy alapos tisztítás, a felületek ellenőrzése ilyenkor a fékszerviz feladata. A fékmunkahenger zárt, itt fejtődik a fékpedálra gyakorolt erő a fékfolyadékon keresztül. Ha a fékpedál felpuhulhat, akkor valószínűleg valahol szivárog a fékfolyadék. Ilyenkor a fékszerviz az egész fékhidraliktus rendszert átvizsgálja. Fékfolyadék csere alkalmával is ellenőrizve lesz a teljes fékrendszer. 

Árajánlat, időpont kérés
Kérem töltsön ki minden mezőt!