Alig ötévnyi gyártás után halhatatlanná vált az Opel GT, amely először 1968-ban gurult le a futószalagról. A sportkupé sikere Európában és a tengerentúlon egyaránt felülmúlta a várakozásokat.
Ellenállhatatlan vonzerejű sportkupé
„Csak repülni szebb…” Ahogy a szlogen is bevonult a reklámtörténetbe, úgy vált klasszikussá a tárgya, a futószalagról ötven éve legördülő első Opel GT, az ellenállhatatlan vonzerejű sportkupé. Pont úgy mint az akkori, a mai is álomautóként lett az autótörténet mérföldköve. 1968-ban gördült ki az első modell a gyárkapuból. A sportkupé már akkor német–francia együttműködés eredményeként számított européernek: az Opelnél korábbi projektekből jól ismert Chausson és a Brissoneau&Lotz vállalta a lemezidomok préselését, a fényezést és a belső berendezést, aztán Németországban szerelték be a motort és a futóművet. A vevőnek lehetősége volt kétféle motor közül választani: a Kadett-család 1,1 literes négyhengerese 60 lóerőt adott le, a Rekord-sorozat 1,9-ese pedig 90-et. Kezde