Ülésfűtés utólagos beépítése

Ülésfűtés utólagos beépítése lehet a megoldás e kényelmi funkció biztosítására azok számára, akik eredetileg nem rendelték meg ezt a funkciót az új autójukhoz, vagy olyan használtat vettek, amelyben nincs ilyen.

Az ülésfűtés utólagos beépítése nem nehéz

Az ülésfűtés – első ránézésre – elég extrém kényelmi funkciónak látszik, már-már sznobizmusnak, de valójában – és erről a mostani hideg napokon sokan a „saját bőrükön” győződnek meg – nagyon jó dolog, főleg a reggeli kemény hidegekkor, amikor a kormánykerékhez is hozzáfagy az ember keze. Ilyenkor nagyon a „helyén van” az ülepet melegítő szerkezet és az ember azt gondolja, miért is várt az ülésfűtés utólagos beépítésével ennyit. Nem is érdemes valóban, hiszen nem valami atomkori technikáról és nem is túl nagy költségről van szó, az eredmény bőven kárpótolja az autós a ráfordításért.

Pont olyan, mint az eredeti

Az ülésfűtés utólagos beépítése nem jár semmilyen kockázattal. Sem az autó teljes elektromos rendszerére, sem az akkumulátorra. Az eredetivel azonos elven működő berendezés hatásfoka sem marad el semmivel sem azoktól, amelyek gyárilag kerültek az autóba. Az ülésfűtés utólagos beépítése egyáltalán nem bonyolult feladat, gyorsan elvégezhető, ma már rutinnak számít. Aki nem tudja, hogy az ülésfűtést utólag építették a kocsiba, az semmilyen jelből nem fogja észrevenni, hogy nem eredetivel van dolga, legfeljebb akkor foghat gyanút, ha olyan márka, olyan modelljében melegíti az ülepét a fűtés, amelyhez gyárilag ezt soha nem kínálták. Ha mégsem szeretne a beépítéssel bajlódni, akkor legegyszerűbb megoldás, ha egy webáruházból megrendeli az alkatrészt, és egy szervizben beépítteti.

A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.

Adatvédelmi szabályzat