Amikor 2015-ben, a frankfurti autókiállításon először lengették be a Porsche első, teljes mértékben elektromos autóját a stuttgarti cég illetékesei, vajmi keveset lehetett tudni az új modell részleteiről. Azóta eltelt majdnem három év, jövőre kapható is a modell, ám a részleteket javarészt azóta is homály fedi.
Titokzatosság, mint vonzerő – Mission E és Taycan
Füstös félhomályban úszó sziluett, a Taycan név sokak számára meglepő kiejtése – mindezek olyan információk, amelyek már napvilágot láttak a bejelentéskor még Mission-E névre hallgató formaterv kapcsán. Az autó hivatalos neve azóta Taycan lett – a török „fiatal csikó” a német gyártó címerében található ló formára utalva ezzel. Az igazán fontos részleteket azonban azóta sem árulja el a cég, mi több, a hivatalos csatornákon csepegtetett információk mintha szándékosan is rájátszanának a titokzatosságra. Egy dolog biztos: a formaterv felelőse az